Φορτηγό μεταφοράς ποτώνDAF
XB 310 FA 18t Getränkeaufbau
Φορτηγό μεταφοράς ποτών
DAF
XB 310 FA 18t Getränkeaufbau
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
106.700 €
Έτος κατασκευής
2024
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Heilbronn 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Φορτηγό μεταφοράς ποτών
- Κατασκευαστής:
- DAF
- Μοντέλο:
- XB 310 FA 18t Getränkeaufbau
- Έτος κατασκευής:
- 2024
- Κατάσταση:
- μεταχειρισμένο
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
106.700 €
- Τοποθεσία πωλητή:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Γερμανία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 8.000 χλμ
- Ισχύς:
- 227 kW (308,63 ίππους)
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 07/2025
- Συνολικό βάρος:
- 18.000 κιλ
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- λευκό
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Επόμενος τεχνικός έλεγχος (TÜV):
- 07/2026
- Φρένα:
- επιβραδυντής
- Τύπος μετάδοσης:
- αυτόματο
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.480 χιλ.
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 6.600 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 2.100 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP), κλιματισμός, φίλτρο αιθάλης
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A184-59496
- Αριθμός Αναφοράς:
- 1105859
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 29.10.2025
Περιγραφή
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΥΠΟΥ
* Καμπίνα οδηγού για τοπικές διανομές
* Προσαρμοζόμενο cruise control με FCW και AEBS-3
* Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
* Μπροστινός άξονας: 7,50 τόνους, παραβολικά ελατήρια, 152N
* Goodyear ελαστικά
* Κατηγορία εκπομπών Euro 6
* Μονάδα EAS δεξιά, εκροή προς τα πίσω δεξιά
* Ρεζερβουάρ καυσίμου αριστερά
Csdpfevxm Nkex Aacjhd
* Δοχείο AdBlue® 30L, δεξιά πλευρά πλαισίου
* PACCAR Connect
* Εγγύηση Plus-κινητήριο σύστημα-3 χρόνια-200.000 χλμ
Επιλογές
* Ενισχυμένη μηχανική ανάρτηση καμπίνας
* Εξωτερική πράσινη ηλιοπροστασία διαφανής στο φως
* Προβολείς ομίχλης, φώτα στροφής/στροφής
* Κεντρικό κλείδωμα, 3 κλειδιά, 2 τηλεχειριστήρια
* Πνευματικό κλείδωμα τιμονιού
* Κάθισμα οδηγού: πολυτελές αερόφουσκωτο κάθισμα
* Βραχίονας στήριξης καθίσματος οδηγού
* Κάθισμα συνοδηγού: αερόφουσκωτο
* Βραχίονας στήριξης καθίσματος συνοδηγού
* Ηλιοροφή με χειροκίνητο χειρισμό
* Μπροστινός άξονας 1, 7.500 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 154
* Πίσω: 13,00 τόνους, αερανάρτηση, SR1344
* Πίσω άξονας 1, 12.600 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 148
* F1, 315/70R22.5GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
* R1, 315/70R22.5GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
* Κινητήρας PX-7, 227 kW/308 hp. Έμβλημα καμπίνας: 310 4.815,00 4.815,00
* Αυτόματο κιβώτιο PowerLine, 8 ταχυτήτων
* 8-τάχυτο PowerLine 8AP1200 overdrive, 4,89-0,64
* Σχέση μετάδοσης πίσω άξονα 5,14
* Μηχανικό διαφορικό κλείδωμα
* Ενεργοποίηση χειρόφρενου με θέση ελέγχου
* Μεταξόνιο 5,00 m/πίσω προέκταση 2,25 m
* Διαμήκεις δοκοί 270/8,0 mm, χωρίς εσωτερική ενίσχυση
* Δοχείο καυσίμου αλουμινίου, 340 l
* Ένα σφήνα τροχού
* Χρήση με δοκό ρυμούλκησης, πινακίδα τύπου, έως μέγιστο μεικτό βάρος
* Εγκάρσια δοκός D85-Dc70-V25, σύζευξη D85, τοποθετημένη
* Πνευματική σύνδεση ρυμουλκούμενου, περιστρεφόμενη σύζευξη
* Ηλεκτρική σύνδεση ρυμουλκούμενου EBS, 24V/2x7-pin
* Στερέωση υπερκατασκευών BAM 1, χαλαρές βάσεις
* Γεννήτρια 100 A, μπαταρίες 2 x 175 Ah
* Εισαγωγή αέρα επάνω, πίσω από την καμπίνα οδηγού
Υπερκατασκευή:
Ωφέλιμο μήκος φόρτωσης: 6.600 mm
Μήκος φόρτωσης: 6.750 mm
Ωφέλιμο πλάτος φόρτωσης πίσω πόρτας: 2.480 mm
Πλάτος φόρτωσης (εσωτερικό): 2.480 mm
Εξωτερικό πλάτος: 2.550 mm
Ωφέλιμο ύψος φόρτωσης: 2.100 mm
Ύψος φόρτωσης περ.: 1.210 mm
Συνολικό ύψος περ.: 3.483 mm
Βάρος υπερκατασκευής περ.: 2.700 kg
/- 5% κατά DIN, ανάλογα με τον εξοπλισμό (χωρίς εγγύηση)
1.3 Υποκατασκευή:
Σταθερή ελαφριά κατασκευή από προσαρμοσμένα χαλυβδοέλασματα, συγκολλημένα ηλεκτρικά καθαρά. Εγκάρσιοι δοκοί με αντιραβδωτό εξωτερικό πλαίσιο.
ZIKUN μηχανισμός ανατροπής πλαϊνής πόρτας.
Συνεχής πλευρικός τοίχος, οριζόντια διαιρούμενος. Με την αναδίπλωση του κάτω πλευρικού τοιχώματος, το άνω τοίχωμα μετακινείται μηχανικά προς την οροφή.
Η μοχλοκινηματική, υποστηριζόμενη με ελατήριο, βρίσκεται στο μπροστινό τοίχωμα. Έτσι διασφαλίζεται ότι δεν υπάρχουν μηχανικά μέρη στον χώρο φόρτωσης ή στις γωνιακές κολώνες. Η μετάδοση ισχύος γίνεται μέσω σωλήνα στρέψης στην οροφή, ώστε οι πλευρικοί τοίχοι να
κινoύνται ομοιόμορφα και ελαφρά σε κάθε θέση.
Σημαντικό: Σε ανοιχτή θέση, το κάτω πλευρικό τοίχωμα στέκεται κάθετα στο όχημα. Μπροστά στον εμπρόσθιο τοίχο επίπεδη, λεία είσοδος χωρίς παρεμβαλλόμενες κολώνες.
Άνω μέρη αναδιπλούμενων πλευρικών τοιχωμάτων από ειδικές σύνθετες πλάκες αλουμινίου 25 mm.
Μεσαίο κλείδωμα στη δεξιά και αριστερή πλευρική τοιχώματα.
Άνω μέρη πλευρικών τοιχωμάτων σε ανοιχτή θέση να μην προεξέχουν πέρα από την οροφή.
Ανοιχτό, προετοιμασμένο για την τοποθέτηση υδραυλικής ράμπας φόρτωσης (βλ. ειδικές διαμορφώσεις)
Σταθερή οροφή αποτελούμενη από χαλύβδιν
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
* Καμπίνα οδηγού για τοπικές διανομές
* Προσαρμοζόμενο cruise control με FCW και AEBS-3
* Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
* Μπροστινός άξονας: 7,50 τόνους, παραβολικά ελατήρια, 152N
* Goodyear ελαστικά
* Κατηγορία εκπομπών Euro 6
* Μονάδα EAS δεξιά, εκροή προς τα πίσω δεξιά
* Ρεζερβουάρ καυσίμου αριστερά
Csdpfevxm Nkex Aacjhd
* Δοχείο AdBlue® 30L, δεξιά πλευρά πλαισίου
* PACCAR Connect
* Εγγύηση Plus-κινητήριο σύστημα-3 χρόνια-200.000 χλμ
Επιλογές
* Ενισχυμένη μηχανική ανάρτηση καμπίνας
* Εξωτερική πράσινη ηλιοπροστασία διαφανής στο φως
* Προβολείς ομίχλης, φώτα στροφής/στροφής
* Κεντρικό κλείδωμα, 3 κλειδιά, 2 τηλεχειριστήρια
* Πνευματικό κλείδωμα τιμονιού
* Κάθισμα οδηγού: πολυτελές αερόφουσκωτο κάθισμα
* Βραχίονας στήριξης καθίσματος οδηγού
* Κάθισμα συνοδηγού: αερόφουσκωτο
* Βραχίονας στήριξης καθίσματος συνοδηγού
* Ηλιοροφή με χειροκίνητο χειρισμό
* Μπροστινός άξονας 1, 7.500 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 154
* Πίσω: 13,00 τόνους, αερανάρτηση, SR1344
* Πίσω άξονας 1, 12.600 kg, δείκτης φέρουσας ικανότητας 148
* F1, 315/70R22.5GO KMAXS2 156/150 L Steering CBB
* R1, 315/70R22.5GO KMAXD2 154/150 L Traction CBA
* Κινητήρας PX-7, 227 kW/308 hp. Έμβλημα καμπίνας: 310 4.815,00 4.815,00
* Αυτόματο κιβώτιο PowerLine, 8 ταχυτήτων
* 8-τάχυτο PowerLine 8AP1200 overdrive, 4,89-0,64
* Σχέση μετάδοσης πίσω άξονα 5,14
* Μηχανικό διαφορικό κλείδωμα
* Ενεργοποίηση χειρόφρενου με θέση ελέγχου
* Μεταξόνιο 5,00 m/πίσω προέκταση 2,25 m
* Διαμήκεις δοκοί 270/8,0 mm, χωρίς εσωτερική ενίσχυση
* Δοχείο καυσίμου αλουμινίου, 340 l
* Ένα σφήνα τροχού
* Χρήση με δοκό ρυμούλκησης, πινακίδα τύπου, έως μέγιστο μεικτό βάρος
* Εγκάρσια δοκός D85-Dc70-V25, σύζευξη D85, τοποθετημένη
* Πνευματική σύνδεση ρυμουλκούμενου, περιστρεφόμενη σύζευξη
* Ηλεκτρική σύνδεση ρυμουλκούμενου EBS, 24V/2x7-pin
* Στερέωση υπερκατασκευών BAM 1, χαλαρές βάσεις
* Γεννήτρια 100 A, μπαταρίες 2 x 175 Ah
* Εισαγωγή αέρα επάνω, πίσω από την καμπίνα οδηγού
Υπερκατασκευή:
Ωφέλιμο μήκος φόρτωσης: 6.600 mm
Μήκος φόρτωσης: 6.750 mm
Ωφέλιμο πλάτος φόρτωσης πίσω πόρτας: 2.480 mm
Πλάτος φόρτωσης (εσωτερικό): 2.480 mm
Εξωτερικό πλάτος: 2.550 mm
Ωφέλιμο ύψος φόρτωσης: 2.100 mm
Ύψος φόρτωσης περ.: 1.210 mm
Συνολικό ύψος περ.: 3.483 mm
Βάρος υπερκατασκευής περ.: 2.700 kg
/- 5% κατά DIN, ανάλογα με τον εξοπλισμό (χωρίς εγγύηση)
1.3 Υποκατασκευή:
Σταθερή ελαφριά κατασκευή από προσαρμοσμένα χαλυβδοέλασματα, συγκολλημένα ηλεκτρικά καθαρά. Εγκάρσιοι δοκοί με αντιραβδωτό εξωτερικό πλαίσιο.
ZIKUN μηχανισμός ανατροπής πλαϊνής πόρτας.
Συνεχής πλευρικός τοίχος, οριζόντια διαιρούμενος. Με την αναδίπλωση του κάτω πλευρικού τοιχώματος, το άνω τοίχωμα μετακινείται μηχανικά προς την οροφή.
Η μοχλοκινηματική, υποστηριζόμενη με ελατήριο, βρίσκεται στο μπροστινό τοίχωμα. Έτσι διασφαλίζεται ότι δεν υπάρχουν μηχανικά μέρη στον χώρο φόρτωσης ή στις γωνιακές κολώνες. Η μετάδοση ισχύος γίνεται μέσω σωλήνα στρέψης στην οροφή, ώστε οι πλευρικοί τοίχοι να
κινoύνται ομοιόμορφα και ελαφρά σε κάθε θέση.
Σημαντικό: Σε ανοιχτή θέση, το κάτω πλευρικό τοίχωμα στέκεται κάθετα στο όχημα. Μπροστά στον εμπρόσθιο τοίχο επίπεδη, λεία είσοδος χωρίς παρεμβαλλόμενες κολώνες.
Άνω μέρη αναδιπλούμενων πλευρικών τοιχωμάτων από ειδικές σύνθετες πλάκες αλουμινίου 25 mm.
Μεσαίο κλείδωμα στη δεξιά και αριστερή πλευρική τοιχώματα.
Άνω μέρη πλευρικών τοιχωμάτων σε ανοιχτή θέση να μην προεξέχουν πέρα από την οροφή.
Ανοιχτό, προετοιμασμένο για την τοποθέτηση υδραυλικής ράμπας φόρτωσης (βλ. ειδικές διαμορφώσεις)
Σταθερή οροφή αποτελούμενη από χαλύβδιν
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2008
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 7131 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα
















































