ΗμιρυμουλκούμενοFAYMONVILLE
Prefamax Innenlader 3 x LASI
Ημιρυμουλκούμενο
FAYMONVILLE
Prefamax Innenlader 3 x LASI
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Essen 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Στοιχεία για το μηχάνημα
- Περιγραφή μηχανήματος:
- Ημιρυμουλκούμενο
- Κατασκευαστής:
- FAYMONVILLE
- Μοντέλο:
- Prefamax Innenlader 3 x LASI
- Κατάσταση:
- καινούργιο
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία πωλητή:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Γερμανία
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Συνολικό βάρος:
- 45.000 κιλ
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 35.060 κιλ
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 9.500 χιλ.
- Συνολικό πλάτος:
- 2.540 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A195-20601
- Αριθμός Αναφοράς:
- 36660
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 29.08.2025
Περιγραφή
Μπορείτε να βρείτε ολόκληρο το απόθεμα οχημάτων μας που είναι άμεσα ή σύντομα διαθέσιμα στην ιστοσελίδα μας.
Ενδεικτική λίστα εξοπλισμού. Πλήρης εξοπλισμός κατόπιν αιτήσεως.
ΛΑΙΜΟΣ ΚΥΚΝΟΥ
* Λαιμός κύκνου διαμορφωμένος ως επιφάνεια φόρτωσης με επένδυση από αλουμινένια φυλλαδωτή λαμαρίνα
* Υδραυλική αρθρωτή ανύψωση (hubschwinge) με διαδρομή περίπου -280/+250 mm, ανυψούμενη και κατερχόμενη
* Δύο θέσεις φρένων τσιμπίδας (Königszapfen) στις περίπου 2.300 mm και 2.000 mm
* Για τρακτέρ: 4 x 2, 6 x 2 ή 6 x 4
* Φρένο τσιμπίδα 2 ιντσών
* 3 ζεύγη ενσωματωμένων κρίκων πρόσδεσης πάνω στο λαιμό κύκνου (ικανότητα LC 6.300 daN)
* ASPÖCK-UNIBOX στην εμπρόσθια μπάρα με πρίζες 24N, 24S & 15 ακίδων, σύνδεση 24N κατά ISO-1185, σύνδεση 24S κατά ISO-3731
* Σύνδεση 15 ακίδων κατά ISO-12098
* Κίτρινο-κόκκινες αεροφυσούνες στη μπάρα μπροστά
* Φωτισμός λειτουργίας λαιμού κύκνου, ανάρτησης και υδραυλικής σύσφιξης με διακόπτη ON/OFF
* Βραχίονας για ανάρτηση καλωδίων τροφοδοσίας στην εμπρόσθια πλευρά του λαιμού κύκνου
* Χειριστήρια όλων των εργασιακών προβολέων στην περιοχή του λαιμού κύκνου μέσω διακόπτη ON/OFF
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ
* Φρεάτιο φόρτωσης, μήκος περ. 9.500 mm, με γωνιακά προφίλ στο κάτω μέρος για την υποδοχή παλετών φόρτωσης (απόσταση τσιμπίδας έως το κέντρο του άξονα περ. 8.000 mm)
* Άξονες BPW, με ταμπούρα φρένα και ανεξάρτητη ανάρτηση τροχών, υδραυλική εξισορρόπηση αξόνων με ανυψωτική/κατερχόμενη λειτουργία
* Ελαστικά 385/65 R 22.5 (M+S)
* Μηχανικά στηρίγματα πτώσης για φορτίο στήριξης περ. 48.000 kg
* Σκάλα ανόδου τοποθετημένη εμπρός δεξιά με 2 αφαιρούμενες χειρολαβές
* Πλήρης αφαιρούμενη επένδυση και στις δύο πλευρές μπροστά από τον άξονα
* WABCO Roll Stability Support (RSS)
* 9 ζεύγη κρίκων πρόσδεσης (LC 6.300 daN) στα διαμήκη τραβέρσα
* Πλέγμα μεταλλικής σχάρας επιπέδου μεταξύ των οδηγών ασφαλείας φορτίου
* Πρώτος και τελευταίος άξονας ανυψούμενους αριστερά και δεξιά χειροκίνητα
* Αδιάβροχο αποθηκευτικό κιβώτιο αριστερά και δεξιά πίσω από τον άξονα
* Πίσω λοξοκοπή για ευκολότερη εισαγωγή της παλέτας φόρτωσης
* Οπές στην οπίσθια τροχαλία για μηχανική σύσφιξη
* Πίσω πόρτα με διαγώνια ενίσχυση, εδραζόμενη αριστερά και υδραυλικά κλειδωμένη δεξιά, με οριζόντια ασφάλιση στις 90°, 105° και 270°
* Υποβοήθηση αποτροπής εισχώρησης προς τα πάνω για μεταφορά έως 4 κενών τυποποιημένων παλετών
* Πινακίδα κυκλοφορίας με βάση και φωτισμό στην πίσω πόρτα
* Μία πρίζα 7 πόλων στην οπίσθια τροχαλία
* Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα για λειτουργίες υδραυλικού (χωρίς εγκατάσταση στο τράκτορα)
* TPMS αισθητήρες πίεσης ελαστικών τοποθετημένοι σε όλους τους τροχούς συμπεριλαμβανομένου του ρεζέρβου
* Ενδεικτικές λυχνίες για το ύψος οδήγησης στην περιοχή χειρισμού του οχήματος
* 1 οδόμετρο τοποθετημένο αριστερά
* 2 μανομετρικά ρολόγια φορτίου (ένδειξη φόρτωσης αξόνων) στην αριστερή πλευρά συμπεριλαμβανομένου διαγράμματος φορτίου
* 2 ελαστικοί αποσβεστήρες ως στοπ μπροστά στο κανάλι φόρτωσης
* Υδραυλική προδιαμόρφωση και χειριστήριο για τοποθέτηση 4 ζευγών των υδραυλικών μας ασφαλειών φορτίου
* 1 βάση ρεζέρβας δεξιά στη φορά κίνησης
* Ανακλαστήρας ΕΕ στο πίσω μέρος
* Ηχητική προειδοποίηση κατά την όπισθεν
* Στρογγυλή υποδοχή NATO στη μπροστινή μπάρα (Maeler & Kaege VG 96 917)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ:
Crjdpjwx Dc Hefx Adkjh
* Σύστημα φρένων EBS της WABCO σύμφωνα με τους κανονισμούς ΕΕ. ΧΩΡΙΣ καλώδιο σύνδεσης με τον τράκτορα
ΦΩΤΙΣΜΟΣ
* 24V σύστημα φωτισμού ASPÖCK-NORDIK full LED σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΕ (ASS 3)
ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ/ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
HRM μεταλλοποίηση
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Ενδεικτική λίστα εξοπλισμού. Πλήρης εξοπλισμός κατόπιν αιτήσεως.
ΛΑΙΜΟΣ ΚΥΚΝΟΥ
* Λαιμός κύκνου διαμορφωμένος ως επιφάνεια φόρτωσης με επένδυση από αλουμινένια φυλλαδωτή λαμαρίνα
* Υδραυλική αρθρωτή ανύψωση (hubschwinge) με διαδρομή περίπου -280/+250 mm, ανυψούμενη και κατερχόμενη
* Δύο θέσεις φρένων τσιμπίδας (Königszapfen) στις περίπου 2.300 mm και 2.000 mm
* Για τρακτέρ: 4 x 2, 6 x 2 ή 6 x 4
* Φρένο τσιμπίδα 2 ιντσών
* 3 ζεύγη ενσωματωμένων κρίκων πρόσδεσης πάνω στο λαιμό κύκνου (ικανότητα LC 6.300 daN)
* ASPÖCK-UNIBOX στην εμπρόσθια μπάρα με πρίζες 24N, 24S & 15 ακίδων, σύνδεση 24N κατά ISO-1185, σύνδεση 24S κατά ISO-3731
* Σύνδεση 15 ακίδων κατά ISO-12098
* Κίτρινο-κόκκινες αεροφυσούνες στη μπάρα μπροστά
* Φωτισμός λειτουργίας λαιμού κύκνου, ανάρτησης και υδραυλικής σύσφιξης με διακόπτη ON/OFF
* Βραχίονας για ανάρτηση καλωδίων τροφοδοσίας στην εμπρόσθια πλευρά του λαιμού κύκνου
* Χειριστήρια όλων των εργασιακών προβολέων στην περιοχή του λαιμού κύκνου μέσω διακόπτη ON/OFF
ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΦΟΡΤΩΣΗΣ
* Φρεάτιο φόρτωσης, μήκος περ. 9.500 mm, με γωνιακά προφίλ στο κάτω μέρος για την υποδοχή παλετών φόρτωσης (απόσταση τσιμπίδας έως το κέντρο του άξονα περ. 8.000 mm)
* Άξονες BPW, με ταμπούρα φρένα και ανεξάρτητη ανάρτηση τροχών, υδραυλική εξισορρόπηση αξόνων με ανυψωτική/κατερχόμενη λειτουργία
* Ελαστικά 385/65 R 22.5 (M+S)
* Μηχανικά στηρίγματα πτώσης για φορτίο στήριξης περ. 48.000 kg
* Σκάλα ανόδου τοποθετημένη εμπρός δεξιά με 2 αφαιρούμενες χειρολαβές
* Πλήρης αφαιρούμενη επένδυση και στις δύο πλευρές μπροστά από τον άξονα
* WABCO Roll Stability Support (RSS)
* 9 ζεύγη κρίκων πρόσδεσης (LC 6.300 daN) στα διαμήκη τραβέρσα
* Πλέγμα μεταλλικής σχάρας επιπέδου μεταξύ των οδηγών ασφαλείας φορτίου
* Πρώτος και τελευταίος άξονας ανυψούμενους αριστερά και δεξιά χειροκίνητα
* Αδιάβροχο αποθηκευτικό κιβώτιο αριστερά και δεξιά πίσω από τον άξονα
* Πίσω λοξοκοπή για ευκολότερη εισαγωγή της παλέτας φόρτωσης
* Οπές στην οπίσθια τροχαλία για μηχανική σύσφιξη
* Πίσω πόρτα με διαγώνια ενίσχυση, εδραζόμενη αριστερά και υδραυλικά κλειδωμένη δεξιά, με οριζόντια ασφάλιση στις 90°, 105° και 270°
* Υποβοήθηση αποτροπής εισχώρησης προς τα πάνω για μεταφορά έως 4 κενών τυποποιημένων παλετών
* Πινακίδα κυκλοφορίας με βάση και φωτισμό στην πίσω πόρτα
* Μία πρίζα 7 πόλων στην οπίσθια τροχαλία
* Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα για λειτουργίες υδραυλικού (χωρίς εγκατάσταση στο τράκτορα)
* TPMS αισθητήρες πίεσης ελαστικών τοποθετημένοι σε όλους τους τροχούς συμπεριλαμβανομένου του ρεζέρβου
* Ενδεικτικές λυχνίες για το ύψος οδήγησης στην περιοχή χειρισμού του οχήματος
* 1 οδόμετρο τοποθετημένο αριστερά
* 2 μανομετρικά ρολόγια φορτίου (ένδειξη φόρτωσης αξόνων) στην αριστερή πλευρά συμπεριλαμβανομένου διαγράμματος φορτίου
* 2 ελαστικοί αποσβεστήρες ως στοπ μπροστά στο κανάλι φόρτωσης
* Υδραυλική προδιαμόρφωση και χειριστήριο για τοποθέτηση 4 ζευγών των υδραυλικών μας ασφαλειών φορτίου
* 1 βάση ρεζέρβας δεξιά στη φορά κίνησης
* Ανακλαστήρας ΕΕ στο πίσω μέρος
* Ηχητική προειδοποίηση κατά την όπισθεν
* Στρογγυλή υποδοχή NATO στη μπροστινή μπάρα (Maeler & Kaege VG 96 917)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ:
Crjdpjwx Dc Hefx Adkjh
* Σύστημα φρένων EBS της WABCO σύμφωνα με τους κανονισμούς ΕΕ. ΧΩΡΙΣ καλώδιο σύνδεσης με τον τράκτορα
ΦΩΤΙΣΜΟΣ
* 24V σύστημα φωτισμού ASPÖCK-NORDIK full LED σύμφωνα με τα πρότυπα ΕΕ (ASS 3)
ΕΠΙΚΑΛΥΨΗ/ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
HRM μεταλλοποίηση
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2003
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 201 8... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα